Rabiay Kızlar 11 haftaya girmek üzereyim. Hala karnımın üstüne yatıyorum. Herkes kızıyor cocugu sıkıştırıyorsun diye sürekli annemle falan tartışıyorum. Bazı arkdslarımda yatabiliyorken yat bişey olmaz diyor kimsenin cocugu karnının üstüne yatıyo diye ölmez Allahın izniyle diyor. Bende vicdan azabı çekiyorum. Yatmalıyım yatmamalımıyım. Sizce bir sıkıntı olurmu
Ftmemne Rabiay 20.haftaya kadar yatabilirsiniz 🤗 daha minicik ve suyun içinde zaten birşey olmaz ki.ilerleyen haftalarda istesenizde yatamazsınız zaten
Fidan3594 Rabiay siz rahatsız olana kadar yatabilirsiniz. Ben karnım çıkana kadar yattım çünkü doktor hiçbirşey olmaz dedi. Sonuçta o daha 2 3 cm falan ve kesenin içinde düz zemine yatınca nasıl sıkışır ki içeride. Bakmayın kimseye yatabilirsiniz
Nursan Rabiay canım sen yatabilirsin şuan daha çok yenisin karnın çıkmaya başlayınca rahatsız olursun zaten istesende yatamazsın 😊
canimoglum53 Rabiay tabiki yatabildigin kadar yat doktorum 6 ay yat demisti benimde gobegim yoktu yattim simdi var diye zornimkansiz zaten kimseyi takma sen :) kimseyede yuz ustu yatiyorum deme gerek yok :))
Oznuradak54 Ben 28 haftalık ikiz gebeyim hala uyandığımda kendimi yarı karnımın üzerine yatmış halde buluyorum 😄 korkuyorum ama uykumdayken yapıyorum elimde değil
Hzr_7714 Bende hamilelik oncesinde hep yüz üstü yatardim bu sebeple hala devam ediyorum yalniz bir haftadir tam olarak yatamiyorum hafif karnimn ustune dogru yatabiliyorum cunku zaten canim aciyor yani istesemde yatamicam bundan sonra belliki alışmak zor olacak. Yatabiliyorken yatın bence birsey olmaz 🤔😄
Krdlnyldzn7 Rabiay hiç birşeycik olmaz , karnın çıkına kadar yat yapabildiğin kadar , sonra zaten senin canın yanıyor yatamıyorsun , çocuk karnının içinde kesenin içinde ona bişey olmaz , ben nasıl özledim yüz üstü yatmayı anlatamam 😞🤭🙈
Nehirkaya25 Rabiay gobegin cikana kadar yatabilirsin zaten gobegin cikinca istesende yatamazsin çünkü nefes alamiyosun 😂😂
Rukiye2709 Rabiay bende ilk zamanlar öyleydim yan yatsam bile sabah yüz üstü uyanıyordum. Karnın büyüdükçe bebeği hissettikçe inan yatamayacaksın zaten ne sırt üstü ne yüz üstü rahatsız edecek seni. Tadını çıkart
27_00 Rabiay ben 32 haftalık halimle yatıyorum valla😂 bebişim de maşallah gayet iyi evel allahın izni ile
Zeynep1080 Rabiay ben 5. Haftadan beri hiç yatmadım bir şey olur diye normalde yüz ğstünyatmayı severdim. Ama bişey olmazmış bence .karnın büyüyünce yatılmamalı gerek oda ta 20. Haftalar
Ozgemlym Rabiay canım 35 haftalığız hala sabah kalktıgımda kendimi yarı karnımın üstün de buluyorum sola yatarken devriliyorum resmen yastık olmasına ragmen karnımın altında hiç bişey olmaz allahın izniyle korkma zaten istesende bi süre sonra tam yatamazsın
Ilknur_emin Rabiay ben yatıyorum tatlım 23 uncu haftadayiz doktorum bebek rahat edemeyince vücudun seni uyaracak zaten dedi hatta son günlerde karnımın üstüne yatınca hanımefendi tekmeliyor mecbur pozisyon değiştiriyorum korkma yani
Nurdlmc Rabiay 20 hafta ve bazı hamilelerde daha fazla bir zaman daha yatabiliyorsun yani ben 25 haftaya kadar yattığımı hatırlıyorum en son doktorum artık yüz üstü yatmamaya özen göster diye söylüyor. Zaten bebeğin suyun içerisinde senin onu o haftalarda sıkıştırma gibi bi durumun olmuyor canım. Ayrıca bebişin biraz daha büyüyüp rahatsız olduğunda emin ol seni de rahatsız edip döndürüyor bizzat yaşanılan tecrübe 😌 sağlıkla bebeğini büyütürsün inşallah 😘
Mucizebebegim3 Rabiay Uyurken istemsizce bende yatiyorm elimde degil uykumda 😁 Ama sanirim buyunce zaten donemicez 🤣🤣
Rubab_2020 Rabiay canım 20 li haftalara kadar bir şey olmuyor diye biliyorum bende Arada bir yatıyordum 20 den sonra zaten istesen de yatamiyorsun bebek hemn tepki veriyor alttan dürtüyor seni 😀