Nazel Selam hanımlar 27+1 im. Son 6 haftadır özellikle geceleri ayaklarımın altı yanıyor. Komple bir ateş basıyor, var mı böyle bir durum yaşayanız ?
Zagrozunannesi Nazel ben hamılelıgım basından berii cekıyorum bu sorunu annemde var, ablamda da var bu sorun bılmıyorum neden olduğunu sanki ayaklarımın altında ateş var gıbı hıssedıyorum duvara dayıyorum ayaklarımı buz koyuyorum anca oyle rahatlıyorum 😏
KubraatMacit Nazel hamilelikte neden olur bilmiyorum ama kız kardeşim bu şikayetle doktora gitti kan testi istemiş doktor kara ciğer enzimlerin yüksek o yüzden yanıyor demiş çikolata cips çekirdek hazır şeyler yemesi yasak şimdi düzeldi biraz
Zagrozunannesi Tugraninannesi o yüzden mi oluyormuş🤔 ben gece yemeğe alışmışım gece calısıyo esım o yüzden de gece yatamıyorum gündüz yatıyorum sabah kalktığımda oluyo genelde bı de geceleri
Tugraninannesi Zagrozunannesi ben hamile kalmadan önce ayaklarımın altı çok feci yanardı asla uyuyamazdım sabah ezanlarına kadar otururdum dahiliye ye gittim doktor tahlil vs yaptığı şeker den şüphelendi tahlillerim temiz çıkmıştı sonra gece yemek yeyip yatıyor musun diye sordu evet dedim o yüzden olur dedi yeme dedi yemeyi bıraktım gerçekten geçti şimdi 30+4 haftalık gebeyim geçen gece canım bişeyler yemek istedi yedim yattım gene ayaklarımın altı yanmıştı
Zagrozunannesi Tugraninannesi vay be😁sagol soyledıgın ıcın yemem artık 😏ınsallah tabi kendıme guvenemıyorum 😁