denizadaalpp ben 4.haftamdan beri analik hakkindan yararlaniyorum butun kadin dogum muayene kan tahlilde dahil perinatolojide dahil ucretsiz kayit yaptrrken soyluosnz dogumda ucretsz ..bnmde merk ettgm küvez ucretszmi
Melikeblt denizadaalpp onuda öğrenmek lazım ama küvezde dahil olması gerek yukarda yazan vardı herhalde Canım
aslimutlu1 Melikeblt bende burda ögrenmiştim ondan önce haberim bile yoktu . Simdi kullanıyorum. Esinin borcu falan seni baglamaz . Sen devlet sigortalısısın
Melikeblt aslimutlu1 cok sevındım ya boyle bıseye ama borc eşimin değil benım bağkur borcum var sorun olurmu yınede sence
denizadaalpp Melikeblt bncede dahildir dogumdan sonrasi icin ucretli dediler ilk başta.yani hastaneden cikana kdr gsliba. sonrada zaten bebekler 18 yaş alti ucretsz oluyor kuvezde onlara oldugu icin ucretszdr
umare Melikeblt yok canim hic basvuru yapmadim direkt parmak izini alip sigorta yaptilar ozelde sonrabi belge imzalattilar sigortali olduguma dair
Melek93_92 Selam kizlar benim sigortam yok ozel hastahanaya gidiyorum bande sigortam olmasada kollanabiliyorummi acaba
Melek93_92 Gitigim zaman analik hakimdan faydalanmak istiyorum demam yeterli oylemi (bida sey diyacaktim ban buranin vatandasi degilim,onada bakilirmi acaba)
[silindi] Bu yeşil kartlı olanlar içinde geçerli bir şey mi? Sgk ile anlaşması olan özel hastanelerde mesela. Ben tam anlayamadım. İki üç kere sgk ile anlaşması olan özel bir hastaneye gittim yeşil kartlı olduğum için sgklı olan bir hastadan daha fazla muayene ücreti ödedim. Bilenler aydınlatabilir mi