Huzurumuz
Canım ben 2 aylıkken yani annem bana hamileyken benim de kalbim durmuş. Annem aşırı kanama şikayeti ile doktora gittiğinde benim öldüğümü söylemiş doktor. Kürtaj ile alalım demişler. Daha sonra farklı bir doktora göründüğünde kalbimin durduğunu ama hemen kürtaj olmaması için annemi ikna etmiş. Gün aşırı bir iğne vurulmuş. Doktor bu iğneleri kullan belki tekrar kalbi atar demiş.
Annemde bu iğneleri kullanmış ama o zamanlar zor bulunuyormuş piyasada. Doktora kontrole gittiğinde benim kalbim atmaya başlamış. Annem ve babam hala anlatır biz canlandığına inanamadık. Şimdi gayet sağlıklıyım ve bende doğum için gün sayanlardanım.