Fidan3594 gittik canm gittikte ben normalde egepole gidiyorum ama bu tarz ücretli şeyleri devlette yaptırdım detaylıyıda tepecik kadın doğumda baktırdım ama tabiki tavsiye edemem o ayrı 😂 ben sadece özele okadar para verdim bari bunlarda devletteki hakkımı kullanayım özele o parayı vermeyeyim diye devlette yaptırdım