NehirN off sırayla yaşadıklarım 🙈 keseyi görsem rahatlıcam,bide kalp atışınu duysak aslında,acaba gelişimi normalmi 3 ay geçse rahatlarım,birde detaylı iyi çıksa hayırlısıyla 🙏🤗 sonra kıpırdamalarını saymak,şimdide hayırlısıyla doğsunla devam ediyorum 🙈🙏💞