Ilknursoner benim hep düşük canım kan değerim 6 demirimde 2 ilaç kullandığım halde artmıyor maalesef sadece sabit kalıyor ama doktorum hamilelikte normal kansızlık dedi ki ben öncesindede olan biriydim çok çok düşerse serum tedavisi yapıyolarmıs sanırım halsizlik ve düşük tansiyon yapıyor sadece ama ilaç almanı öneririm doktorunla görüşürsün o zaten yönlendirir