Zuhalduru Merhabalar tatlı anneler ve anne adayları 🤗 İkinci hamileliğimi yaşıyorum Bi kızım var. Bi kızım daha olacak hayırlısıyla. İsmini Mina mihra koymak istiyoruz. Sizce nasıl? İsim önerilerine açığım. Yardımcı olursanız sevinirim 😍
Blackmom Zuhalduru İki isimde biri birine çok yakın duruyor telafuz olarak bence tek ikisinden biri olsa daha iyi gibi
ZZeynep3 Zuhalduru ilk kızınızın adı ne :) mina nın ya da mihra nın yanına başka bi isim olsa daha güzel olur gibi geldi bana, iki isim birbirine benziyor😊
zeynepteacher Zuhalduru iki isim çok benzer söylerken iki kişi gibi duruyor. Ayrı ayrı değerlendirin güzel isimler 🌸
Zuhalduru Blackmom ikisi de birbirine çok yakın farkındayım tabi. Eşim Mina istiyor bende Mihra istiyorum işte o yuzden size sormak istedim
Steacher Arkadaşlara katılıyorum sanki iki kişi gibi Mihra ve Mina:) ikisi de çok hoş isimler, tek olarak da kullanabilirsin yanına başka telaffuzu ve anlamı güzel isim de bulabilirsin..💞 Bizim de kızımız olacak inşallah, uzun uğraşlardan sonra GÜLCE ismine karar verdik 😅
Steacher Arkadaşlara katılıyorum sanki iki kişi gibi Mihra ve Mina:) ikisi de çok hoş isimler, tek olarak da kullanabilirsin yanına başka telaffuzu ve anlamı güzel isim de bulabilirsin..💞 Bizim de kızımız olacak inşallah, uzun uğraşlardan sonra GÜLCE ismine karar verdik 😅