hellotuuba Geçenlerde bebek bakım setinde indirim vardı, trendyoldan alayım dedim , onları da tedarikçi firma gönderiyormuş , kargo geldi neyse bi baktım batch codelarına hepsinin tarihi geçmiş, şikayet ettim ,alacaksanız hiç önermiyorum kızlar dikkat edip bakmasam bebeğime kullanacaktık, bebekler söz konusu sonuçta , aklınızda olsun görerek seçerek almak daha iyisi 😌☺️
Ipek86 hellotuuba canim Bübchen alana kadar Nivea Baby tavsiye ederim. Ben dogma büyüme almanyadayim, bübchen benim bebeklik sampuanim düsün yani🙈 ama ben mesela izine gelince hep nivea baby stoklarim, hele pisik kremi on numara bes yildiz!