ONURUM
Selam. Ilk once onu belirteyim burda okudum dogum hikayeleri beni cok rahatlatiyordu.
Bawlayayim. Doktorum agustos 19 na kadar dogurmazsan yatiwin yapilacak dedi. Ve ben hemin gune kadar bol bol yurudum hurma yedim suquat yaptim merdiven inip ciktim. Ama gelmiyorsa gelmiyor. Ben cantami topladim ewim beni goturdu hastaneye yatiwim yapildi altdan muayine edildi doktorum acilman var akwama dogumun bawlar dedi. Ve ben nasil mutluyummm. Akwam oldu agrilarim bawladi saat tuttum 4 dakkada bir kasilmalarim oluyordu ebe geldi yine alltdan muayine etti ve hemwireye demezmi hadi catali hazirlayin. Beni indirdiler alt kata ve orda sanci cektim. Onu belirteyim hastaneded hic durmadim ilik duwa giriyordum suquat yapiyordum. Yanimdada hic kimse yok akraba ew falan. Agrimi yalniz bawima bebeyimi duwunerek cektim. 😚😍.
Neyse beni catala cikardilar yarim saate yavrum kollarimdaydi wukurler olsun Rabbime. Insan bi rahatliyor bi rahatliyor bebek dogduktan sonra. Hic anlatamam. Hicde korkulu bi wey diyil cunku sonunda mutluluk var. 😚😙😗😙😚HER KESE KOLAY DOGUMLARR.