gulsumklc2 Açıklığın da varsa doğumun kolay olur gibi geliyor şancı varmı şuan sancın gelince tek yapman gereken doğum egzersizleri eğilip çömelme gibi onları yap sancın şıklaşınca sıcak duşunu alırsın biraz bekler sonra hastaneye gidersin benden sana tavsiye hemen hastaneye gitme dayanamicak kdr olursa sancıların o zmn git gidersin orda açılma olması için suni şancı fln verirler hiç dayanamazsın kendi sancını çek öyle git