Babybel maalesef ben başaramadım 😞😞😞2 gün idrar yolları enfeksiyonu şikayeti yaşadım sancılarımla kontorle gittiğimde hastaneye yattım 5 hafta 6 günlüktü bebeğimm 🤕😞dün gece suyum geldi sabah 5 de doğum yaptım 😞😞😞ben başaramadım siz başarın 😞😞😞hepinizin bebeğini allah korusun 🙏
Deletedmom2224 Babybel 5 hafta 6 günlükken doğum olmaz ki ama 😕 Rabbım sağ salim evlatlar nasip etsin en yakın zamanda inşallah 🤲🏻
Deletedmom0098 Babybel rabbim sabır versin inşallah tekrar evlat sahibi olursunuz 5 haftada doğum olmaz ama 😔
Fdle Babybel 5 haftalik dogum olmaz düşük olur su da olmaz zaten 5 ay mi demek istediniz bu arada Rabbim sabir versin inşallah 😔
Ryhnylmz ben de enfeksiyon sorunu yaşıyorum geçen hafta ilaç fitil falan kullandım 1 hafta geçti yine aynı böbrek ağrısı da var sanırım bilmiyorum acile gitmedim pazartesi ürolojiye gitcem bakalım çok huzursuzum korkuyorum 😣 Allah size sabır versin inşallah
zeynepteacher Babybel çok çok geçmiş olsun, Rabbim yine verecektir inşallah. İsrar yolu enfeksiyonu gerçekten hafife alınmamalı sizinki örnek olsun dikkate almayanlara. Siz önlem almışsınız ama almayanlar çok fazla maalesef.
Hzr_7714 Babybel Allah sabir versin tez zamanda saglikli bir gebelik nasib etsin insallah cok uzuldum :(
Guldenece_2525 Babybel ama canım 5 haftalık da doğum olmaz ve su gelmez düşük yapmışsın sen..inşallah ALLAH tekrar bir bebiş nasip eder