Pofidik
Ankisyete ve panik atak hastasıyım malum bunlar hamilelik te nuksetti ilaç aldım iki gün çarpıntı yaptı öyle bıraktım ,ben hep endişeli huzursuzum diye bebeğimin de öyle olmasından çok korkuyorum gerçekten böyle bişey var mı sırf çocuğum mutlu bı bebek olsun diye ilaç kullanmak istiyorum benden etkilensin isyemiyorum sizce