Muallimehanim canım sürekli emzir aç gögsünü ver agzına acıkınca emmeye başlayacaktır biberondan daha rahat emildigi için memeyi bıraktı sürekli agzına ver kahverengi kısmın tamamen agzına girmesini sagla öyle öyle emmeye dönecektir ama bu süreçte tekrar bineron verirsen memeyi hiç almayabilir