Yennianne hissetse bile, depresif geçirilen gebelik dönemi bebek doğduktan sonra onarilabilirmis. Bende depresyonulu geçiyorum, çok geceler ağladım, uzun süre bağ kuramadığımi hissettim ama şimdi hareketlerini hissetmeye başlayınca hep hareket etse de iletişim kursak diye merakla yanlız yatmayı bekliyorum, inan bu değişik bir süreç çok yükseleceksin çok ağlayacaksın belki hiç negatif birşey hatırlamayacaksın ama kendine kızma hissettimi diye iyice stres olma. Ne kadar stres hissedersen inadına o kadar seni mutlu ettiğini düşündüğün bir şey yap