Esilamm Yaşayan var mı acaba kasıklarımda ağrı var ve tuvalete çok sıkışmış gibi gidip bi kaç damla yapıyorum ve o sıkışıklık ağrısını yaşıyorum
Asilduru Emine55 Esilamm benim ilk Aydan itibaren hep oldu normal oturup kalkamıyordum bile.sorun değil rahim genişlemesi olduğu için ağrılar.ama enfeksiyon kapmışsan ağrılı tuvslete çıkma olabilir onu da doktora sor bence
Kavas Esilamm canım bende de vardı hatta yakın haftalarımız doktoruna mutlaka söyle idrar yoluyla ilgili olabilir
Esilamm Asilduru Esrelf Tam olarak şöyle hani tuvalete çok sıkışırız ya kadınlar patlcak gibi olur ağrır o ağrı işte tuvalete gidiyorum bir damla ya var ya Yok ama o sıkışıklık ağrısı hep var
Asilduru Esilamm dediğim gibi benim kasık ağrım ilk günden itibaren oldu çok hem de.ama tarif ettiğin enfeksiyon olabilir tabiki doktor bilir bunu.eğer enfeksiyon değilse kasık ağrın çok normal onu demek istiyorum ben çok ağrı çektim çok şükür 7.ayda durdu
Esilamm Asilduru insan korkuyor rabbim bizi sınamasın evlatlarımızla tırnağına taş değse Canımız yanar bazı vicdansız anneler var nasıl yaparlarsa
Esilamm Kavas acaba doktora gitmeyi aksatsam bi sakıncası olur mu ki 20. Haftada gitmeyi düşünüyordum
Asilduru Esilamm Esilamm yoooo şakın haa mutlaka git ALLAHcc korusun enfeksiyon ise sonucu çok kötü olur.eskiler derler ne gerek var doktora biz doktor mu gördük derler ama hepsi de en az bir çocuk düşürmüştür bakma sen kimsenin lafına.doooooğru doktora ben olsam yarın ilk işim kontrole gitmek olur