Tazeanne33 benim iyi çok şükür ama bir kaç gündür ağzımda tatsızlık var. 21 haftalık olduk. 19+5 de gitmiştim en son 308 gramdı açılan postları okuyunca banada kilosu az geldi. Bakamıyor muyum diye kendime kızdım. Ama yememe dikkat ediyorum. Kızım olacak inşallah.