Papatyam2017 Evet gittim. Ben hamile oldugumu ilk ögrendigimde baska doktora gitmistim o doktor bi tane miyom var demisti göstermistide ama nereida hanim miyomu göremedi onunla ilgili hic bir sey demedi sadece tahlil listesi verdi yeni hamile oldugum icin nelere dikkat etmem gerek onlarida söylemedi çalışıp çalışmadigimi bile sormadi. Bunlarda kafamda ister istemez soru isareti birakti. Simdilik tahlillerimi yaptiricam sonuclari gosterdikten sonra baska doktora gitmeyi dusunuyorum. Sizdemi nereida hanima gidiyorsunuz?