Baybgirl Ben diyarbakırlı değilim de arkadaşım orda yaşıyor batı hastanesi çok iyiymiş doktorları felan yeni açılmış dicle kentte aynı şekilde 😊
yigitmom_ Ozel genesis Docent Mahmut Erdemogluna gidiyorum canım ama özel güvencen yok ise özel baglar var ucretleri çok cok ucuz sigortasiz bile 50 milyonu aşan bir ücret yok ve Suat orak var tavsiye edebilecegim insaAllah yardimci olabilmisimdir