esrakahveci Hep ağda kullanıyordum ama hiç gidesim yok artık krem falan kullansam zor olurmu yoksa ağdaya devammi
zcolak esrakahveci en son 30. Haftamda yaptırmıştım biraz canım acımıştı. İlerledikçe daha da acıyacak sanırım ama rahatlığı da diğerleri ile kıyaslanamaz dayanabilirseniz devam edin bence
Seliminannesiii esrakahveci tüy dökücü kremleri kullanmayin gebelikte önerilmiyor icinde cok fazla kimyasal var krem dışındaki yontemlerden birini tercih edebilirsiniz