Meleyke97 Gamzesolmaz16 ben oglumda pampers ve prima kullanmistim ve cok memnumda kalmistim. Simdi ikinciye hamileyim Insallah bu bebegimdede oyle kullanmayi dusunuyorum
Bsecill Gamzesolmaz16 molfix alacağım ben pure&soft serisini almayı düşünüyorum hem kimyasal yok hemde yerli ürün
Kbrbydkk Vala ben sleepy düşünüyorum yeni doğanda. Sonra e-bebegin bezini baby me veya migrosun minies bezini deneyecem hem içinde kimyasal yok bunların.
MerveOzgeAk1453 Sleepy marka bezin pamukları toplanma yapıyor 2 yaşındaki yeğenim hastalandı her bebek aynı değil ama yenidoğan hassas oluyor oyüzden prima diyorlar
Asyfrathan27 Bende sleepy sensitive kullanılan Allah izin verirse stok yapma gereği duymadım bebekler çabuk gelişiyor daha sonra herhangi bi sorun olmazsa yine sleepyden devam ederim
mrtmt Instagram da muhendisinoglu var. Orayı takip etmenizi oneririm. Çocuk bezi islak mendil ya da bebekle ilgi herseyi arastiriyor.ben ona bakip alicam