Anneee3 Hazemmirzam ben normal doğumu ebeler yaptırıyor zannediyordum demek dr giriyor mu ben sezeryan olucam bakalım bu hastane ilk sezeryanim olacak inşallah iyi dir
Hazemmirzam Anneee3 normalinde ebeler yaptırıyor ama kontrolleri ilk doktor yapıyor benim doğum sürecim çok zor geçtiği için bende doktor 2 ebe 5 tane asistan vardı