denizinannesi03
Selam deneyimli anneler, biz 13+5 deyiz, 10 yıl sonra kendiliğinden gelen ilk bebeğimiz. Şimdi doktordan cıktık ikili tarama için gelmiştik. Ense kalınlığı 2.5 cm dedi. Biraz fazla ama bebeğin de iri maşallah dedi. Kan verdim iki haftaya sonuçlanacak. Bu konuda beni aydınlatabilir misiniz??