Nazlizengin benim kramplarım 20. Haftalarda başlamıştı canım baldırımdan kalçama kadar çok fenaydı aynı zamanda baş ağrımda vardı. Doktoruma söyledim magnezyum verdi şuan 29. Haftadayız artınca günde 2 defaya çıkardık çok şükür ne krampla uyanıyorum ne de baş ağrısı var.🙏🏻