asyaa15 Kızlarr cok kötü agrıyor bu . 11+4 üz. Bebegin büyümesiylemi alakalı ne. Yürüyemiyorım sag ayagımı atamıyorum resmen . Dünden beridir . gecmedi gece hiv uyuyamadım.sagsola dönemiyorum.Dr a gitmem lazımmı . Bulantım agrım hic yok ama belim cok kötü 😑
Baybgirl Kuyruk sokumuysa bi baktır derim kıl dönmesi gibi sonuçlar olabiliyor ama normal ağrıysa fazla iş yapma ondan oluyırdur birazda bebeğinin durmasıyla alakalı
asyaa15 Baybgirl normalde bi iş yapmıyorum ki yeme içme haric yatıyor uzanıyırum. Şaşırdım artık walla bugün acile gideyim diyorım.