Sugar63 Arkadaslar genelikte tansiyon yasayan oldu mu? Kacıncı haftad abasladı? Ne yaptınız? Nasıl önlem aldınız? Nasıl anladınız? Acil yardım
Ultraslan40 Sugar63 Rmysa_29 kızlar gebelikte tansiyon çok çok riskli. Eğer 14/9 ve üzerinde tansiyonunuz varsa derhal doktora gidin lütfen
Syka7 Sugar63 benim 8. Hafta da tansiyon düşüklüğü başladı bi türlü çıkmıyor herşeyi yapıyorum 8.3 genelde dün 7ye bile düştü
Hulya90 Sugar63 benim 15/10du preeklamsi teşhisi koyuldu 38haftamda önceden anlamadım ve sonunda o gün içinde sezeryanla alındı kızım. Genelde 20haftadan sonra kontrol et sürekli kendin, çok tuzlu yeme bol su iç
Rmysa_29 Bende cikiyo 14 e fln ense kökümde sertlik ağrı hissi sonra gözlerime fln vuruyo.tuzlu yemesemde cikiyo.hamur işi kızartma yükseldiği bunlardan yemesem rahatım.
Bnr Benim 22. Haftamda başladı tansiyon sorunum ikiz bebeklerim olacak nasip olur ise ama tansiyonum düşüyor işe gidio gelirken bir kaç kere yolun ortasına oturdum baygınlık geçirdim şimdi evden çalışıyorum normal tansiyonum 9/6 ama düşünce 7/4 görüyorum.
Turna20 Ben de bugün öylesine tansiyonuma bi bakayım dedim 127\82 çıktı normalde 110/70 gibi oluyordu. Kendimi iyi de hissediyorum ama normalde düşük olunca tansiyonum buda böyle çıkınca tedirgin oldum. Bebeğimin hareketleri de fena değil aslında. Sıkıntı olur mu acaba bu değer?