gurcem Hayır hiç korkma. Emzirirsen eğer zaten veriliyor. Biraz bünyeyle alakalı bir şey. Benim boğazım çok sağlam bir de ufak tefek dururum ama boğazım hiç durmaz. Bebek hareketlenince zaten onun peşinde kosturmaktan hiç bir şeyin kalmiyor. Birde yemene de dikkat edersen kısa sürede verirsin bence. Takma böyle şeyleri kafana nasıl yaşamak istiyosan o an öyle yasa bir daha gelmicek bu gunlerin elbet verirsin. Bana diyolardi ki kapıdan gecemicen artık kendini kaldiramican falan guluyodum bende dalga geciyodum kendimle memnundum çünkü biliyorum geçicek hiç takma kafana. Sağlıkla al bebisini kucağına. 😘❤