Aykam123 Merhaba. Bu gece rüyamda doğirdum. Hala 14haftalığız. Erkek bebekdi. Rüyaların tersimi çıkıyordu?
3_melek_annesi Aykam123 8yasinda ki oglumu gormustjm ruyamda ayni rutamda gordugum gibi de dogdu suan hamileyim yine gordum.bakalim bu sefer olacakmi
Aykam123 3_melek_annesi çok şeker bi bebekdi ya. Allah rüyamdakı gibi her kese kucağına almayıb nasip etsin inşallah
Seluna Bende hamile kalmadan hemen önce erkek bir bebek dünyaya getirdiğimi gördüm. 10 gün sonra hamile olduğumu öğrendim. Henüz cinsiyeti belli olmadı ama ben herkese oğlum olacak diyorum. Onlar da rüyaların tersi çıkar kız olacak kesin diyorlar. Bende merak ediyorum kim haklı çıkacak 😄
Duuyguum Aykam123 bende 10. Haftamda gördüm doğurduğumu erkekti iki hafta sonra gittiğimde oğlum olacağını öğrendim