Deletedmom293 Günaydın güzel anneler💜 29. Haftadayım bebeğimin hareketlerini hep solda hissederdim ama dün ilk defa sağımda hissetmeye başladım. Şuan da hem sağdan bir tekme geliyor hem solda kabarma oluyor. Karnım çok yok canımıda acıtıyor hareketli olsun tabii hareketli olunca çok mutlu oluyorum bebeğime şarkı söylüyorum sanki dans ediyor yada denk geliyor bilmiyorum 😊 hamileliğimden beri en büyük korkum kordon 😓 bu korku beni mahvediyor korkuyorum bu kadar hareket edip kordonunu dolarsa ya ona bişey olursa😢 bu ara iyice arttı bu korkularım
Nurdlmc Deletedmom293 Hiç öyle korkulara kapılma sen nasıl rahat olursan oda orda rahat ve mutlu olur. Kontrollere gittiğinde doktorun zaten sana bilgi verir. Kendini strese sokup bebişini de stresli yapma 😌😘
Nur___ Deletedmom293 bebişlerin pozisyonu değişiklik gösteriyor , meselâ benim baş aşağıdaki sırtı sola yaslı vaziyette ayaklar doğal olarak yukarı dopru , o yüzden hem aşağıdan hem yukarıda hareketi oluyor , normaldir doktora gittiğinde detaylıca sor 🌸
Deletedmom3 Deletedmom293 canim endise etme kordon kani basincla aktigi icin dolasmaya musaade etmiyor ama olurda bebegin etrafinda dolanirsa usgde gorunuyor doktorun soyler sana
pelin_87 Deletedmom293 tekmelediği yer poposunun olduğu kabaran yer de başının olduğu yer 😃 benimde o haftalarda birden çok hareketlendiği için çok korkup doktora gitmiştim hemen😅 doktor da hareket etmezse kork, hareket etmesi güzel bir şey demişti
Deletedmom293 Nurdlmc öncelikle cevabın için teşekkür ederim 🙏🏻 Normalde rahat insanım ama evlat çok başka birşeymiş.
Deletedmom293 Nur___ aaa.. benimde öyle başı doğum kanalına inmiş popo solda erken doğum riskim var yürüyüşü sporu yasakladı doktorum sizin var mı riskiniz kaç haftalık?
Nur___ Deletedmom293 erken doğum riskim yok canim, 35+4 üm ben beklemedeyiz 🙏🏽☘ dikkat et ozamansa ciğerleri iyice gelişssin ki doğunca solunum desteği gerekmesin 🙏🏽🌺
Deletedmom293 Nur___ aynen canım dinleniyorum bol bol. Allah hepimize sağ Salim bebeğimizi kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻
Aynurnaz bizde 29 haftaligiz aynı şeyler benim aklımda geliyor ama dusunmemeye çalışıyorum bebek bas asagi duruyor suan da fazla ayakta durmamız yasak doğum kanalindaymis 25.haftadada öyleydi sağlıcakla gelsinler ins
Aynurnaz Amniyosentez o yüzden mi bilmiyorum ki canım dr bana sadece baş asagi dedi doğum pozisyonunda dedi ondan kaynaklımi bilemiyorum
Deletedmom293 Amniyosentez bence büyüdüğü içindir. Ben farkına bile varmamıştım sadece midemdeki o baskı gitmişti ama yine doktor söyleyene kadar anlamadım
Aynurnaz Deletedmom293 evet oluyor hatta bazen çok ağrılı oluyor iş yapınca daha çok ama hep var bel ağrısi
Gmzli21 Bende 29 haftadayim ayni seyleri her gün düsünüp duruyodum sertlesiyor vurmalari canimi acitmaya basladi acaba cikmaya mi calisiyor cok dönüyor acaba kordonu dolanir mi diye kendimi yiyip bitiriyorum
Deletedmom293 Gmzli21 maalesef valla her süreçte Farklı bir psikolojiye bürünüyoruz demek ki ama ben bugünlerde araştırıyorum dolansa bile basınçlı kan geldiği için birşey olmaz diyorlar sadece normal doğum olmazmış, doğumada bebek karar versin artık sağlıkla gelsin de nasıl gelirse gelsin 😊