Tugbacan YagmurErgun Benim annemde kardesime kullandi Gorumcem kullandi ve diger kullanan herkes cok memnun
Tugbacan YagmurErgun Fiyatini bende net bilmiyorum canim ama diger piyasa mallarina gorr daha ucuzdur diue dusunuyorum Hem ucuzluktan ziyade onemli olan cocuguma pisik vb bisiler yapmamasi Benimde ilk cocugum olucak allah nasip ederse bakalim
Esrabatman YagmurErgun ben prima pure and soft aldım iyi bir bez olsun diye üç paket bitirdik ve pişik olduk ☹️ Şimdi Sleepy e başlayacağım elimde açılmamış bez de kaldı hatta alan olursa satmayı düşünüyorum
Lilensa YagmurErgun canbebe aldm bir paket yedoğan bakalım memnun kalırsam devamını getiririm memnun kalmazsam migrosun bezini almayı düşünüyorum minies stok yapmıyorum belki bebişin poposuna olmaz.
Ndd YagmurErgun merhaba 2 aylık bebegı olan bır anne olarak yazıyorum. Sleepy kullandım ılk bır ay mennun kaldım taştıgı zamanlar oldu cunku fazla beklettım altında 😂 prıma aqua pure da kullandım en iyisi bu bana kalırsa cunku altında ped gibi bir şey var ve baya emici ama bu bezde bıle sızdıgı oldu yanı bebegı yan yatırınca fazla işerse sızıyor benım oglum ıstahlı bıde ustten alıp alttan bırakıyo 😂 bıde mıgrosum bezini kullandım minies. Buda güzel ama bıraz kalıbı kucuk geldı bana. Daha sık degıstırıyorum bezini. Önerim şöyle maddi gücün yerindeyse pampers aqua pure( primanın diğer serileri petrol turevi kimyasallar içeriyor o yuzden sadece bu serısını öneririm)fiyat performans olarak sleepy benım tercihim. Islak mendılıde sleepy natural kullanıyorum mennunum.
Ndd YagmurErgun ve bencede bez stoğu yapma. Al dene yapmazsa devamını alırsın her bebek farklı. Pişik kremide bübchen öneriyorum