Samnur Merhabalar, 31+2 deyim hamileliğim ilk haftalarında çok rüya ve kabus görüyordum. Yeniden başladı bu hafta kabus ve çok rüya görmek. Sizlerde de oluyor mu kızlar.
Zisan14 Samnur bende 31+6 yım çok rüya gören biriydim zaten ama hamilelikten sonra öyle çok sık görmemeye başladım . Kötü kabuslar da hiç görmemişsimdir.
Samnur Zisan14 Bende çok rüya gören biriyim. Şu aralar daha çok görüyorum. Vucutla alakalı bişey demekki