Aydeniz Kızlar bugün sancim vardı acile gittim normalde benim doktorum açıklığa bakmadı dogum olabilir diye ama ebeye ne dediysem yaptı hadi dogum basladiysa dedi baktı açıklık yok ama hafif kanamam oldu eve gelince normal mi ?
CerenAkbulut Aydeniz çatı muayenesinden normal kanama çok normal endişelenmeyin. Yapınca söylüyorlar zaten kanamanız olabilir diye.