Sblebrt 39. Haftada yım her idrara cıktgımda rahme bişey duşuyor hissi var bazen acı veriyor yasayan varmı.
rukiye-02 Sblebrt böyle baskı gibi mi oluyor bebek aşağı inmiştir belki ondandır bende bilmiyorum ya bende 36 haftalığım
rukiye-02 Sblebrt ağırlaştığından aşağı indiğindendir o ya korkma doğum başlasa sancılardan bilirsin zaten ben böyle altıma kaçıracak gibi oluyorum bazen ama baskı geçince geçiyor