Rabiay ben tüm kontrollerime batiken umitte Talat Remzi Demirkola gidiyorum. Doktorum çok iyi ve çok memnunum. Detaylı için beni Osmangazi tıpta Mete Tanira yönlendirdi. Bu konuda Türkiye'deki en iyi doktorlardan biri. Bakalım 5 Kasım'da randevum var detaylı icin. Sonrası yine Batıkent. Doğumu da inşallah Talat bey ile yapicaz🙏