Susuyyy ben de oldu hemen ertesi gün acile gittim kendi doktorum izindeydi diye kesenin arkasında kanama olmuş dediler progestoron verdiler kullandim çok şükür geçti hemen yarın doktora git icin de rahatlar hem de bi sıkıntı var ise çöZümlenir insallah