tugbadm Allah razı olsun kucagınıza almayı nasip etsin sizlerede 💕 çatı muayenesi zor degildi bence abartıyorlar sakin kalınca acımıyor kısa sürüyor zaten jel kullanıyor doktorda. 37. Haftamda basladı nst ye her gittiğimde çatı muayeneside yaptı ben yaptırıyorsam herkes yaptırır öyle söyleyeyim 😂