Tugcefe Kızlar doktorum az kiloda olduğunu söyledi bebişimin kilosu 2.700 doğumda Allah izin verirse 4 kasımda sizce 15 gün içinde alırmıki azmı gerçekten ya
Senemunlu Tugcefe bence kilosu ole cokta az degil , 15 gunde haftalik 250 alsa 500 gram 3 n ustunde dogar . Saglikla gelsinde bence sonrasnda dognca bebek toparlar :)
Nesli07 Tugcefe aynıyız canım bende bugün 36+6 yım salı gün randevum o gün gittiğimde gün verir heralde banada doktorum 2 hafta önce gittiğimde 2kilo 570 gr.demişti şu an kaç oldu bende merak ediyorum
alitalia Çok kötü değil canım ama az benim 35te 2860 gramdı. Ama iki haftan var ve o süre içinde dikkat edersen 500 gram alır diye düşünüyorum. 3 kiloyu bulması hedefin olsun. Gece sütü kaşar peyniri muz yemeni öneririm. Özellikle süt ve süt ürünlerini tüket bol bol. Sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏🏻
ceylanonur muz ağacı çıkucak artık içimden benimde 😂 taze meyve suyuda öneririm sen sık ama elma muz havuç besleyici oluyor tadıda güzel