Emine05 valla canım bu aralar 20 saat uyuyorlar mış Bi en çok sabahları ve gece yatarken hissedersin birde kendini çok yorduysan hissetmeye bilirsin her ihtimale karşı doktoruna Bi git benim bildiğim böyle sağlık ocağındaki ebe bana aynen böyle dedi çikolata ye istersen bakslım tepki verecek mi