Cilekkokulum121 Merhaba anneler telefonumu değiştirince ve happymom şifremi unutunca tekrar hesap açmak zorunda kaldım 7 ay 7 gün oldu bugün doğum yapalı spinal anestezi ile sezaryen doğum yaptım şuan da sprial takılı bende sorun şu biz eşimle 6 sene çocuk istemiyoruz tabi sprialin üzerine bir aksilik çıkmazsa ve sezaryenden bir 5 6 sene sonra normal doğum yapabiliyoruz diye duydum yakın çevremden acaba ilk doğumu sezaryen olup 2. Doğumu normal doğum olan oldu mu olduysa da bir sıkıntı yaşadınız mı merak ediyorum ?
heycandanisminibile Cilekkokulum121 canım şuan ssvd çok meşur yapan doktor bulduğunda gayette güzel yapılıyor. aradan 1,5 sene geçmesine rağmen ssvd yapan var
Leyla9292 Cilekkokulum121 bunu her doktor yapmıyor kaldım yerde hicbir doktor yapmayı kabul etmedi ama yapan doktorlar var öyle bir düşünceniz varsa araştırıp bilgi alabilirsiniz doktor bulmak önemli.
Cilekkokulum121 heycandanisminibile çok istedim normal doğum olsun diye ama doktor sırf bıçak parası almak için sezaryen yaptı ama 2.çocukta düşüncem nasip olursa normal doğum