busraturan tahminlere göre şuan 27 günlük bebişim. acayip bi karın ağrısı var, regl sancısı gibi ama açlık hissi gibi de ayrıca ☺ size de oluyor mu ya da oldu mu? 🙈
AycanFb busraturan adet zamanına denk geldiği zaman da adet sancıları gibi oluyor canım bana da olmuştu merak etme canını sıkma 🤗