Kirmiziigelin Denizerdem şuan belimin ağrısından ve kalcalarımın içlerinin ağrısından uyuyamıyorummm 😩😩😩😩
yagmur_annesi Denizerdem 37 haftaligim sezeryan olucam ama ağrılarım cok artti vajinada sürekli batma var belimin agrisindan soz etmiyorum bile 😞
Kirmiziigelin Denizerdem arada böyle oturdugum yerden kalkarken kasıklarıma sancı giriyor tam diklenemiyorum bi süre size de oluyo mu gece yatarken wc kalkmak için bi bacagımı atıyorum yataktan kalkıcagım vakit sancı oluyor cok
Alpi 37+3 üm şuan. Arada düzensiz olarak adet olacakmış gibi bel ve kasıklarım sızlıyor, çatı ağrısı yaşıyorum ve karnımda kasılmalarım oluyor. Bakalım ne zaman gelecek 😊🤷♀️
gLycn_ 37+4 benimde arada kasıklarımda ve karnimin yan kısımlarında oluyor ama çok hafif şekilde bazende vajina icinde igne batiriliyormus gibi oluyor. Bu hafta çati muayenem oldu 1cm açilmam varmiş ama kafasi daha yukarda dedi bakan ebe sanirim açilmalarim artiyor o batmalarda. Bu arada aranizda kordon dolanmasi yaşayan var mi arkadaşlar bizde bu hafta 1 tur kordon dolanmasi çikti aklim devamli onda çok korkuyorum doğuma engel olur mu diye 😕
Sema2112 37+3 haftalığım makat ve vajina bölümündeki kemiklerimde inanılmaz bi ağrı hissediyorum aynısını yaşayan var mı yürümekte bile zorlanıyorum
Sblebrt Sema2112 bende de var Dı Bı hafta önce bol yuruyuşle gctı cok şükür sol kalçamda cıkık var gbıydı kemikler açılıyor diyor herkes
Zynpsft 38 +0 bel ağrısı sancılar vs oluyor ufak çaplı bugün gidicez doktora artık tarih alırız diye düşünüyorum sezeryan olacak