Hamileanneler_25 Gzrilknur fark etmiyor ama tok gitmekte fayda var bebek hareketli olursa daha iyi görür
Tugbaztrk Gzrilknur farketmez herhalde bugun yaptırdım, biraz moralimiz bozuldu, 2 hafta sonra tekrarlıcak doktorum
Hamileanneler_25 Tugbaztrk kendini korkutma üzülme inşallah kötü bisey yoktur ve her doktorun dediği de doğru çıkmıyor bazen
Deryadeniz07 Hamileanneler_25 bende bugün 20 haftalık oldum tam 🥰 1 haftadır hareketleri çok net hissediyordum ama son iki gündür hiç bişey hissetmiyorum bu normal mi sizce 😟 korkuyorum böyle olunca 😢
Hamileanneler_25 Deryadeniz07 bebekler anne karninda gün içerisinde uyurlar canım sen yorulunca oda yorulur uyuyabilir dinlendigin zaman tekrar hareketlerini dinle biseyler atıştır özelikle tokken daha çok hareket ediyorlar . Endişelenme bende her zaman hissetmiyorum ki arada bi vuruyor arada bi uyuyor demek ki 😍
Yenqec Yarın biz de 22 oluyoruz. Cumartesi günü ayrıntılı var çok heyecanlıyım. Bebeğinizin yüzünü net görebildiniz mi?
Hamileanneler_25 Yenqec ben normalde özele gidiyorum devlette yaptırdım ayrıntılıyı 10 dakika da bitti zaten ne biçim iş anlamadm devlette siyah beyaz bisey anlaşılmıyor 4 boyutlu değildi özelde ultrason da bile 4 boyutlu gösteriyor doktorum yüzünü net görebiliyorum
Yenqec Hamileanneler_25 ben de özele gidiyorum. Ayrıntılı için de özele gidicem ama bazı videolarda çok net görünüyor biz o kadar net göremiyoruz