Ozgee_ Bebeğimin gelişimi 3 hafta önde. Henüz 34.haftadayz 3 kilo olduk bile. Bu kadar önde olmasnın bebeğime bi zararı var mı ? Benimle aynı durumda olan var mı
Ecrinimm Ozgee_ bana önde falan demedi sadece toplu bir bebek demişti ama en sonki kılosuna göre tahminen şuan 3kıloya yakındır ve bi zararı yoktur bence
Helen0101_ 35+1 benim de 3 kilo olmuş. Doktor gelişimi güzel dedi sadece vitamin haplarını kullanma dedi. Decavit kullanıyordum bugün bıraktım. Ama magnezyum, kan ilacı ve d vitaminine devam edecekmişim. Bi sıkıntı görmedi sadece dördü geçerse normal doğurmazsın dedi o kadar