Zrrntrhn bende 38 + 5 im şuan ve sabah 7 de hastanede olacaz canım sezeryanım var. Benim bebeim 30. Haftadan beri hiç pozisyonunu değiştirmedi. Ne zaman gitsek hep başı yukardaydı. 35. Haftada doktor erken olabilir ama bence %90 dönmeyecek dedi. 38. Haftayı bekleriz hala dönmezse sezeryan olursun dedi. Bende dedim ki hocam böyle böyle döndürülüyomuş sanırım dedim oda bunu öyle herkes yapmıyo nette şöyle yapın vs diye tavsiye verenler var ama sana asla tavsiye etmem bebeğin boynuna kordon dolanması ihtimali yüksek dedi. Bende hiç denemedim dönmek isterse döner zaten zorlamanın anlamı yok dedim. Geçen pazartesi gittiğimde 38.1 haftalıktı 3800 çıktı kilosu ve sancılarımda baya çokdu. 39 u da bekleyemem zaten 39 hafta görünüyo bekyesemde 4 ü aşar kilosu normal sıkıntı olur zaten dönmedide dedi. O yüzden sezeryana karar verdik. Nasipse olacam bugün sabahtan 🙈🙆🏻♀️😇 herşeyin hayırlısı dedim artık yapcak bişey yok sende kendi kalbinden geçeni Rabbim nasip eder inşallah hepimiz için hayırlısı olur😇⚘