Minnos12anne ben de 20. Haftadan beri Çekiyorum son 10 günümüz bugün amniosure testi yapıldı dün gece suyum geldi sandım o kadar çok akıntım var sabahın 5inde uyandım fitil kullanıyordum o birden boşalttı herhalde içimi sabah dr a gittik amniosure testi istedi ama o kadar çok enfeksiyon var ki zor yapıldı test ve biraz fazla acılı oldu 😔 artık son 10 günümüz nasipse doğsun sağ salim belki daha farklı ilaçlar kullanabilirim doğumdan sonra ama çok bezdim şu enfeksiyon ve mantardan 😔😔