[bilinmeyen] hamilelikte enfeksiyona vücut daha elverişli olduğu için kendi kendine akıntıyı arttırarak temizliyomuş vücut ☺ eğer mantar,enfeksiyon ya da başka bişey olsaydı kaşıntı,ağrı yapabilirdi diye düşünüyorum yine de doktora sorun içiniz rahat etsin ☺