MelissaEva Bir kizim var ismi eva fransada yasıyorum yabanci bir isim düşünüyorum ama türk isimlerinde önerilerini al almak istiyorum yardimci olursaniz sevinirim tesekkürler.
Bhrali_43 Lina ismini hem fransızlar hemde türkler kullanıyor. Bende fransada yaşıyorum cinsiyetimiz belli olsun ona göre bende düşünecegim ☺️
ZulemEsra MelissaEva benim adımı koy bence , dünya genelinde başka kullanan yok sanırım benden başka 😂😂