Sevey Devlet hastanelerinde sezeryan ücreti alınıyor mu bilen var mı ben bahçelievler devlet hast yapmayı düşünüyorum ücretli veznesi de var hatta gittiğimde sormayı da unuttum bilen var mı
Dmt01 Sevey ama analık hakkı diye bişey varmış oyüzden sigorta olmasada ücretsiz olabilir emin değilim şimdi geldi aklıma
Brnaren Sevey bende doğumu orada yapacağım devlet hastanesinde ücret alınmıyor sigorta yoksa da devletin sağladığı analık hakkından faydalanıyorsunuz sadece tercihe bağlı sezeryan yapılmıyor zorunluluk getirmesi gerek yani