Nermin_aliyeva evet büyür.. benim de küçüktü şuan sutyenim beni rahatsız ediyor sıkıyor.. ilerleyen zamanlarda büyüdüğünü göreceksin.. Artık ici süt dolmaya başlayacak.. ben şuan 35 haftalığım.. Sende de ilerleyen haftalarda büyüme olur.. hem büyümese de senin bedenin sana özel ve güzel boşver gitsin.. sütünü de endişe etme.. bebeğini karnına koyan rabbim o göğüslerini de sütle dolduracak inşallah emin ol..