Asli66_ Aynı benimde 17+1 pıt pıt atmalar olurdu olmuyor şuan ilk gebeligim ve sakın ol ben sürekli takip ediyorum her zaman atmıyor canım bazende üzerine çok düştüğümüz dusundugumuz için psikolojimiz oyun oynuyor bize atıyor atmıyor. Beyini rahat bırak biraz AllAH onu en güzel şekilde koruyor korkma .